Klub 27 *Amy Winehouse
Pisaćemo još malo o Klubu 27, ali za početak nama najdraža Amy Winehouse. RIP
Uočite prirodu 3 (analogna Blizancima), koja vlada čak i orbisima i skoro čitavim natalom - Mars/Venera u Lavu, Saturn (vladar Meseca)/Pluton (vladar Saturna), Sunce konjunkcija Merkur govori u prilog njenoj pomalo detinjastoj prirodi nasuprot prezrelom umu kakav može samo darovati Mesec u Jarcu. Ako sama pozicija Meseca u Jarcu pored svega što daje, govori i u prilog podložnosti natusa depresijama, tokom poslednjih 6 meseci Ejmi je to osećala snažnije nego ikada jer se i progresivni Mesec vratio u znak Jarca - otud i potreba da potraži izlaz kroz drugi brak, medjutim nije joj se dalo.
Karta solarnog povratka je sama po sebi jako teška, Asc je u Škorpionu, a tu su u konjunkciji Venera (vladar solarne VII i XII - partner i psiha). Mars je na 29° stepenu (okončanje, destruktivnost) znaka Vage - emotivna praznina. Solarni Mesec je u Strelcu, a solarni vladar Retrogradni Jupiter je takodje na 29°, u konjunkciji sa Retrogradnim Uranom koji vlada solarnom IV kućom (useljenje u novi dom, odlagano mesecima zbog "potrebe" da renovira, ili možda upravo od straha). I, ako se vratimo na uporedni solar/natal, uočavamo krajnje neudoban položaj Marsa (vladar solarnog Asc je na srednjem rastojanju Pluton/Saturn) koji ukazuje na depresivna stanja i njenu borbu za koju ipak nije imala snage.
Tranziti, iako najmanje značajni takodje govore u prilog lošem kraju njene priče - tranzitni Južni čvor već mesecima tranzitira natalni Severni u I kući na svom putu ka Asc-u, tranzitni Pluton se retrogradno vraća ka njenom natalnom Mesecu i opoziciji sa Asc-om, a Saturn tranzitira srednje rastojanje Sunce/Saturn - sva živost i snaga na kraju slomljeni potrebom duše da započne nešto potpuno novo - drugačije od svega što je umela i živela u ovom životu. U prilog tome i govori prazna gornja hemisfera, Mesec koji se od Desc uzdiže iz poslednje konjunkcije sa Neptunom (opijati, alkohol), a na vrlo jasan način opisuje i majku farmaceuta (Mesec konj Neptun) koja se na naizgled racionalan način, a zapravo neizmerno bolno "pre nekoliko godina oprostila od svoje ćerke", izjavama da je svesna da Ejmi sebe vodi u smrt životom kakav je vodila, i da je svaki dan koji provedu zajedno BLAGOSLOV (Mesec/Neptun). To je bio tipičan pokušaj racionalnog Meseca u Jarcu da svoje dete osvesti. Ali Ejmi zapravo nikada nije govorila tim jezikom iako je njena sudbina bila da pokuša da je nauči i tome. Ili je samo više volela da SANJA?
Karta solarnog povratka je sama po sebi jako teška, Asc je u Škorpionu, a tu su u konjunkciji Venera (vladar solarne VII i XII - partner i psiha). Mars je na 29° stepenu (okončanje, destruktivnost) znaka Vage - emotivna praznina. Solarni Mesec je u Strelcu, a solarni vladar Retrogradni Jupiter je takodje na 29°, u konjunkciji sa Retrogradnim Uranom koji vlada solarnom IV kućom (useljenje u novi dom, odlagano mesecima zbog "potrebe" da renovira, ili možda upravo od straha). I, ako se vratimo na uporedni solar/natal, uočavamo krajnje neudoban položaj Marsa (vladar solarnog Asc je na srednjem rastojanju Pluton/Saturn) koji ukazuje na depresivna stanja i njenu borbu za koju ipak nije imala snage.
Tranziti, iako najmanje značajni takodje govore u prilog lošem kraju njene priče - tranzitni Južni čvor već mesecima tranzitira natalni Severni u I kući na svom putu ka Asc-u, tranzitni Pluton se retrogradno vraća ka njenom natalnom Mesecu i opoziciji sa Asc-om, a Saturn tranzitira srednje rastojanje Sunce/Saturn - sva živost i snaga na kraju slomljeni potrebom duše da započne nešto potpuno novo - drugačije od svega što je umela i živela u ovom životu. U prilog tome i govori prazna gornja hemisfera, Mesec koji se od Desc uzdiže iz poslednje konjunkcije sa Neptunom (opijati, alkohol), a na vrlo jasan način opisuje i majku farmaceuta (Mesec konj Neptun) koja se na naizgled racionalan način, a zapravo neizmerno bolno "pre nekoliko godina oprostila od svoje ćerke", izjavama da je svesna da Ejmi sebe vodi u smrt životom kakav je vodila, i da je svaki dan koji provedu zajedno BLAGOSLOV (Mesec/Neptun). To je bio tipičan pokušaj racionalnog Meseca u Jarcu da svoje dete osvesti. Ali Ejmi zapravo nikada nije govorila tim jezikom iako je njena sudbina bila da pokuša da je nauči i tome. Ili je samo više volela da SANJA?
Ejmi je Devica, Asc Blizanci - dakle vladar Sunca i Asc-a je Retrogradni Merkur na 23. stepenu.
Evo Sabijskih simbola za navedeni stepen, uverite se u kojoj meri su autori Sabijskih simbola samo po ovom vladaru opisali Ejmi:
Charubel (Merkur): Velika soba za okupljanja. Velika publika i čovek za klavirom. Umetnik, muzičar, elokventna i popularna osoba.
La Volasfera (Merkur): Nag čovek sedi na morskom grebenu, prikrivajući oči rukama. Označava čoveka mizantropskog duhai nedruštvenog raspoloženja, koji će biti otudjen od rodbine i može biti proteran iz domovine. Natus može biti kratkovid ili imati neku vrstu moralne neusaglašenosti, te može izazvati brojne nevolje na različite načine. Ovo je stepen USAMLJENOSTI.
Matthews (Merkur): “NESHVAĆEN” Ovaj stepen opisuje osobu koja vredno radi ali ima brojne uspone i padove. Ponekad je teško razumeti jer nije preterano društvena osoba i često ne raume ni sama sebe. Benefici su jako dobri na ovom stepenu ali druge planete mogu označiti nedostatak čednosti u ženskom horoskopu.
Carelli (Merkur): Scena iz “Usamljenosti” u kojoj Richard Wagner iznosi na scenu lajtmotiv poznat kao "Thema usamljenosti" (Tristram, Act 3); na zidinama zamka koji leži na obalama okeana prognani leži sam, prikovan za bolesničku postelju smrtonosnom ranom. Nedaleko, na usvišenoj steni, pastir sedi i osmatra pusto nebo, svirajući na flauti beskrajno tužnu melodiju. Natus bi trebao biti u stanju da sublimira u muzički izliv elegičnu utučenost, koja je tera da se povlači u sebe. Ukoliko pronađe način da se oslobodi ovih raspoloženja koja ga vuku u očajanje može postati uspešan, poznat i kako god to bilo ironično sreća bi ga mogla voditi da postane veoma popularan umetnik. Ali on neće biti bogat. Život mu ne ostavlja situacije za zaradu, i ponekad mu čak "vezuje ruke" u periodu kada bi trebao da se preusmeri iz perioda učenja i promatranja u aktivnu životnu fazu. Bilo njegovom voljom ili čak nasilno proterivanje ga sigurno čeka - možda čak i utamnjenje. Uporan i tvrdoglav, čak i kada to njega samog vodi u propast. Obdaren često pravim inspiracijama, ali gotovo uvek bez specifične inteligencije, sa predispozicijama za sedelačni život, materijalno ili smrtno kratkovid, ako ne i sumnjiv. Natus neće biti voljen od strane sopstvene dece i može umreti usamljen kao pas.
Leinbach (Mercury): Izvestan je ovde nemir jer natus kao da nije u poptunosti dorastao svemu kroz šta prolazi. Frustracija će prouzrokovati kod natusa potrebu da traži izlaz na različite načine. On smatra da je teško, ako ne i potpuno nemoguće da se uhvati u koštac sa društvenim normama ili sopstvenim sposobnostima.
Henson (Merkur): Slikari; "brod u punoj plovidbi”; vredan radnik koji će proći kroz brojne uspone i padove. Problemi sa kičmom, tetivama i jetrom.
Evo Sabijskih simbola za navedeni stepen, uverite se u kojoj meri su autori Sabijskih simbola samo po ovom vladaru opisali Ejmi:
Charubel (Merkur): Velika soba za okupljanja. Velika publika i čovek za klavirom. Umetnik, muzičar, elokventna i popularna osoba.
La Volasfera (Merkur): Nag čovek sedi na morskom grebenu, prikrivajući oči rukama. Označava čoveka mizantropskog duhai nedruštvenog raspoloženja, koji će biti otudjen od rodbine i može biti proteran iz domovine. Natus može biti kratkovid ili imati neku vrstu moralne neusaglašenosti, te može izazvati brojne nevolje na različite načine. Ovo je stepen USAMLJENOSTI.
Matthews (Merkur): “NESHVAĆEN” Ovaj stepen opisuje osobu koja vredno radi ali ima brojne uspone i padove. Ponekad je teško razumeti jer nije preterano društvena osoba i često ne raume ni sama sebe. Benefici su jako dobri na ovom stepenu ali druge planete mogu označiti nedostatak čednosti u ženskom horoskopu.
Carelli (Merkur): Scena iz “Usamljenosti” u kojoj Richard Wagner iznosi na scenu lajtmotiv poznat kao "Thema usamljenosti" (Tristram, Act 3); na zidinama zamka koji leži na obalama okeana prognani leži sam, prikovan za bolesničku postelju smrtonosnom ranom. Nedaleko, na usvišenoj steni, pastir sedi i osmatra pusto nebo, svirajući na flauti beskrajno tužnu melodiju. Natus bi trebao biti u stanju da sublimira u muzički izliv elegičnu utučenost, koja je tera da se povlači u sebe. Ukoliko pronađe način da se oslobodi ovih raspoloženja koja ga vuku u očajanje može postati uspešan, poznat i kako god to bilo ironično sreća bi ga mogla voditi da postane veoma popularan umetnik. Ali on neće biti bogat. Život mu ne ostavlja situacije za zaradu, i ponekad mu čak "vezuje ruke" u periodu kada bi trebao da se preusmeri iz perioda učenja i promatranja u aktivnu životnu fazu. Bilo njegovom voljom ili čak nasilno proterivanje ga sigurno čeka - možda čak i utamnjenje. Uporan i tvrdoglav, čak i kada to njega samog vodi u propast. Obdaren često pravim inspiracijama, ali gotovo uvek bez specifične inteligencije, sa predispozicijama za sedelačni život, materijalno ili smrtno kratkovid, ako ne i sumnjiv. Natus neće biti voljen od strane sopstvene dece i može umreti usamljen kao pas.
Leinbach (Mercury): Izvestan je ovde nemir jer natus kao da nije u poptunosti dorastao svemu kroz šta prolazi. Frustracija će prouzrokovati kod natusa potrebu da traži izlaz na različite načine. On smatra da je teško, ako ne i potpuno nemoguće da se uhvati u koštac sa društvenim normama ili sopstvenim sposobnostima.
Henson (Merkur): Slikari; "brod u punoj plovidbi”; vredan radnik koji će proći kroz brojne uspone i padove. Problemi sa kičmom, tetivama i jetrom.

Comments
Post a Comment